.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدردانی از شهروندانی که در تعریض‌ها یاری‌گری شهرداری هستند
شهردار قائم‌شهر گفت: از شهروندانی که ما را به‌منظور عمران و آبادانی و توسعه شهری یاری می‌کنند، قدردانی و سر تعظیم برای همه آنان فرود می‌آوریم.

به گزارش شمال نیوز، در ادامه بازگشایی معابر در این شهر ملکی واقع در خیابان آیت‌الله صالحی‌مازندرانی، روبه‌روی کوچه ارکیده به مساحت 46.5 متر مربع و با مالکیت محمدرضا لطفی‌گودرزی مورد تعریض و بازگشایی قرار گرفت.

دو باب مغازه نیز واقع در خیابان شریعتی، روبه‌روی کوچه اداره کار با مالکیت وراث مرحوم علی جوینی به مساحت ۷۳ متر مربع تعریض و بازگشایی شد.

همچنین ملکی با مالکیت بهرام دارایی به مساحت تقریبی ۴۰ متر مربع واقع در خیابان آیت‌الله صالحی‌مازندرانی، بعد از کوچه ارکیده مورد تعریض و بازگشایی قرار گرفت.

شهردار قائم‌شهر در خصوص این بازگشایی‌ها ضمن قدردانی از مالکان گفت: شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب‌تر همیشه در صحنه حاضر است.

رضا رحیمی بیان کرد: همواره با برنامه‌ریزی منظم درصدد آن هستیم تا مسیرهای ایمنی را برای تردد شهروندان فراهم کرده و وظیفه می‌دانیم برای توسعه شهر از تمام توان خود استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندانی که ما را به‌منظور عمران و آبادانی و توسعه شهری یاری می‌کنند، قدردانی و سر تعظیم برای همه آنان فرود می‌آوریم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.